Ranua Wildlife
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 ♪ Zoë ♪

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Zoë

Zoë


Posts : 4

Character Profile
Leeftijd: 1 jaar
Groep: Nobody lead me, I lead myself
Partner: Do not try, boy

♪ Zoë ♪ Empty
BerichtOnderwerp: ♪ Zoë ♪   ♪ Zoë ♪ Icon_minitime1di apr 03, 2012 5:34 am





♦DO NOT TRY TO TAME ME♦

»|Personal | Information|«

;;Name;;
Zoë

;;Nickname;;
Zooke

;;Age;;
1 year and 4 months old.

;;Gender;;
Female

;;Group;;
I don't follow you, I lead myself.

;;Rank In The Group;;
No!

;;Family;;
Never see them

;;Partner;;
Don't try boy.

;;Children;;
I really don't need them! They're terrible and irritating.

;;Status;;
Depressed.

;;Good/Neutral/Bad;;
Bad


»|You Know Me | Inside/Outside|«

;;Inside;;
Zoë is een trotse en harde jachtluipaard. Ze kan wel tegen een stootje en laat zich door niemand leiden. Ze lijkt soms helemaal ongevaarlijk, maar toch kan ze gevaarlijk sterk en snel uit de hoek komen.

;;Outside;;
De jachtluipaard is wit, zeldzaam in haar soort. Ze heeft een zwart streep die uit haar ooghoek naar haar mondhoeken gaan, over haar hele lichaam zijn er zwarte vlekken, naar haar staart toe worden het kleine streepjes. Ze is heel erg gespierd, maar dat zie je niet meeteen. En zoals veel luipaarden zijn haar klauwen groot en heeft ze kussentjes op de onderkant van haar poten. Haar ogen zijn geel en gaan soms tot (donker)goudachtig.


»|About | Me|«

;;History;;
Zoë is geboren in een andere dierentuin, ergens in België. Het was groot nieuws toen een speciaale luipaard werd geboren, wit van vacht en toch geen albino. Meteen schoten de vrienden in actie en kochten met hun laatste beetje geld het dier over. Hier kreeg ze een speciaale plaats. Als welpje werd ze met de fles opgevoed door de jongste van de twee, al snel werd ze te wild om nog in de beurt te komen van de vrienden. Op een dag werd een journalist aangetroffen bij haar kooi. Hij had gehoord dat de Zoë was verplaatst naar een 'geheime' dierentuin. De man wou bij de jachtluipaard in de kooi gaan, maar Zoë dode hem. Ze werd door de vrienden in een speciale kooi opgesloten, nog steeds dacht Zoë dat de jongste haar vader was. Toen de twee stierven, liet de jongste -per ongeluk- de duer van haar kooi openstaan. Toen ze het te horen kreeg dat haar 'vader' doodt was, werd ze slecht en wou ze nieks meer te maken hebben met ender wie haar wou storen, want zij was het dichts bevriendt met de vrienden.

;;Now;;
Nu is Zoë een luipaard die iedereen bang maakt, die haar weg kruist en ze wil ook nieks te maken hebben met soortgenoten.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
♪ Zoë ♪
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ranua Wildlife :: RPG Algemeen :: Karakters-
Ga naar: