Ranua Wildlife
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Mening over RW

Ga naar beneden 
+3
Zoë
Nikka
Rogue
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Carys

Carys


Posts : 1

Character Profile
Leeftijd: 1 jaar
Groep: None.
Partner: Not yet

Mening over RW - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mening over RW   Mening over RW - Pagina 2 Icon_minitime1do apr 05, 2012 2:54 am

Keith schreef:
De twee vrienden die de dierentuin verzorgde, gingen dood, en dus waren de dieren opgesloten in hun hokken, en eigenlijk weggegeven aan de dood, omdat ze niet op tijd eten zouden krijgen, maar de dieren werden langzaam wild, en kregen nieuwe manieren om te overleven.

& Dat staat er, hoor o.o

Ja, dat snap ik, maar ik herhaalde hem even om te vragen wat je met hem bedoelt.
Wat is de Nederlandse vertaling..? Als je dieren aan de dood geeft, worden ze weer geboren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Keith
Guards of RW
Keith


Posts : 1

Character Profile
Leeftijd: 2,5 years old.
Groep: They said:
Partner: I

Mening over RW - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mening over RW   Mening over RW - Pagina 2 Icon_minitime1do apr 05, 2012 2:56 am

Oh, maar je zei dat hij fout was D;
Uhu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carys

Carys


Posts : 1

Character Profile
Leeftijd: 1 jaar
Groep: None.
Partner: Not yet

Mening over RW - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mening over RW   Mening over RW - Pagina 2 Icon_minitime1do apr 05, 2012 3:12 am

Keith schreef:
Oh, maar je zei dat hij fout was D;
Uhu.

De zin op het logo is ook fout, ik herhaalde hem en vroeg wat je met die zin bedoelt.
Oke.. Als je dieren aan de dood geeft, worden ze weer geboren..

When you give animals to the death, they will be born again. (Nog steeds een rare zin.)
When you give animals to Death, they will be born again. (Als de 'dood' een persoon is.)

Minieme veranderingen, maar goed. Ik twijfel even of het 'be born' is of 'get born', maar volgens mij 'be born'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Keith
Guards of RW
Keith


Posts : 1

Character Profile
Leeftijd: 2,5 years old.
Groep: They said:
Partner: I

Mening over RW - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mening over RW   Mening over RW - Pagina 2 Icon_minitime1do apr 05, 2012 3:13 am

Ik ga hem toch veranderen, en dan doe ik wel geen zin ><
Terug naar boven Ga naar beneden
Carys

Carys


Posts : 1

Character Profile
Leeftijd: 1 jaar
Groep: None.
Partner: Not yet

Mening over RW - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mening over RW   Mening over RW - Pagina 2 Icon_minitime1do apr 05, 2012 3:15 am

Maar Sel, het is wel een leuke RPG <3
Dat je niet denkt dat ik heel kritisch ben XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Keith
Guards of RW
Keith


Posts : 1

Character Profile
Leeftijd: 2,5 years old.
Groep: They said:
Partner: I

Mening over RW - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mening over RW   Mening over RW - Pagina 2 Icon_minitime1do apr 05, 2012 3:16 am

Meh maar sommige -kuch- waarderen al mijn harde werk niet, en zeggen dattie 'er wel leuk uit ziet' ja dikke neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carys

Carys


Posts : 1

Character Profile
Leeftijd: 1 jaar
Groep: None.
Partner: Not yet

Mening over RW - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mening over RW   Mening over RW - Pagina 2 Icon_minitime1do apr 05, 2012 3:20 am

Keith schreef:
Meh maar sommige -kuch- waarderen al mijn harde werk niet, en zeggen dattie 'er wel leuk uit ziet' ja dikke neus.

Ik waardeer het wel Very Happy
Ik zou het echt niet zo snel af kunnen krijgen als jullie twee hebben gedaan. Ik ben nu nog steeds bezig met die RPG van mij (al verwaarloos ik hem zo nu en dan T_T).
De RPG ziet er ook echt heel mooi uit. Misschien had de achtergrond bij de posts iets anders gekund. Iets effener misschien XD
Maar voor de rest een hele mooie RPG I love you

*doet duim omhoog*
Terug naar boven Ga naar beneden
Keith
Guards of RW
Keith


Posts : 1

Character Profile
Leeftijd: 2,5 years old.
Groep: They said:
Partner: I

Mening over RW - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mening over RW   Mening over RW - Pagina 2 Icon_minitime1do apr 05, 2012 3:21 am

Me likes that one o.o

Maarh ik ga beginnen met voorbeeldjes voor nieuwe lay-outs, ghehe :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikka

Nikka


Posts : 0

Character Profile
Leeftijd: 3 jaar
Groep: Nog niet
Partner: Geen.,

Mening over RW - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mening over RW   Mening over RW - Pagina 2 Icon_minitime1do apr 05, 2012 6:26 am

Ik heb een klein dingetje: De kleur van letters: Jullie hebben dat zo gemaakt dat als je bijvoorbeeld op pagina 3 staat van dit topic, pagina 1 en 2 (De cijfers) zijn dan heel erg onduidelijk en dat is bij de namen ook...
Terug naar boven Ga naar beneden
Keith
Guards of RW
Keith


Posts : 1

Character Profile
Leeftijd: 2,5 years old.
Groep: They said:
Partner: I

Mening over RW - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mening over RW   Mening over RW - Pagina 2 Icon_minitime1do apr 05, 2012 7:32 am

Dat klopt, ik ben nog een beetje aan het uitproberen, maar het zal allemaal goed en veranderd worden (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mening over RW - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mening over RW   Mening over RW - Pagina 2 Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mening over RW
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ranua Wildlife :: Algemeen :: Announcements :: Discussies-
Ga naar: