Ranua Wildlife
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Lucht Je Hart Op - Topic

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rogue
Guards of RW
Rogue


Posts : 0

Character Profile
Leeftijd: 3 Jaar
Groep: Shut up.
Partner: You want to play, Girl?

Lucht Je Hart Op - Topic Empty
BerichtOnderwerp: Lucht Je Hart Op - Topic   Lucht Je Hart Op - Topic Icon_minitime1za maa 31, 2012 10:36 am

Wanneer jij ergens mee zit kun je hier je hart op luchten.

_________

Ik wou even zeggen, dat dit alles mij echt heel blij heeft gemaakt. Samen met Selma alleen beginnen aan een RPG heeft gezorgd voor onze vriendschap die weer sterker aan het worden is. En ik zou niet zonder kunnen. Ik ben echt blij dat we dit idee aan het uitwerken zijn, en ik hoop dat RW een site word met een goede en gezellige sfeer, waarop ik me thuis voel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ranuawildlife.actieforum.com
Keith
Guards of RW
Keith


Posts : 1

Character Profile
Leeftijd: 2,5 years old.
Groep: They said:
Partner: I

Lucht Je Hart Op - Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucht Je Hart Op - Topic   Lucht Je Hart Op - Topic Icon_minitime1za maa 31, 2012 10:28 pm

Ah Linnsels <3
Ik ben echt blij dat je het voorstelde, 1: ik had zin in een nieuwe RPG maken, maar alleen zou het me niet lukken, 2: omdat onze vriendschap nu een stuk sterker is <3. Het is nu weer Selma en Linn, The dog en Hartediefje :'D. Ik was zo blij toen ik die pluim van je kreeg, remember? :3 Maar toen kwamen we op AW, en kreeg jij andere vrienden, en onze vriendschap leed er een beetje onder, maar nu, issie sterker dan ooit, en dat maakt me supergelukkig <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucht Je Hart Op - Topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Afwezigheid Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ranua Wildlife :: Algemeen :: Off-Game :: Talk About-
Ga naar: